Ja, dat klopt, als er iets in zit wat er niet in hoort te zitten dan maken wij een foto van de inhoud, nemen wij contact met u op, mailen u eventueel de foto en maken wij met u afspraken over de meerprijs. Meestal is het mailen van een foto niet nodig omdat de klant zelf wel weet wat er in de container is gestort.

Dat mag indien u telefonisch of per mail contact met ons opneemt zodat wij direct afspraken kunnen maken over de betaling van de meerprijs of de retourbetaling van de minderprijs.

Het enige wat wij dan voor u kunnen betekenen is dat u een nieuwe container bestelt voor het afval dat u niet kwijt kon in de geleverde container. Het is voor ons niet in te schatten hoe groot uw container moet zijn, zelfs voor ons eigen afval is dat soms nog lastig. De maten ziet u hieronder:

3 m3 container (lengte 190cm x breedte 160cm x hoogte 110cm).
6 m3 container (lengte 365cm x breedte 180cm x hoogte 100cm).
10 m3 container (lengte 365cm x breedte 180cm x hoogte 155cm).

Alle containers nemen ongeveer 1 parkeerplaats aan ruimte in.U dient er rekening mee te houden dat om de container te plaatsen de vrachtwagen op die plek kan komen, en na plaatsen ook weer weg kan rijden.

Dat is niet noodzakelijk. Wanneer u van te voren goed kunt aangeven waar de container mag staan, die plek ook vrij is, en u op het moment van leveren telefonisch bereikbaar bent dan is dat geen enkel probleem.

De container mag zes weken blijven staan, hierna zullen wij € 3,00 huur per dag in rekening brengen die wij in overleg met u vooruit per bank of contant (gepast, geen iDEAL) bij ophalen zullen verrekenen.

U kunt gewoon een nieuwe bestellen en op het bestelformulier onderaan bij opmerkingen aangeven dat de volle container weggehaald kan worden en de nieuwe er voor in de plaats kan komen.

Helaas, dat is bij ons nog niet mogelijk.

Regelmatig is het mogelijk dat de container nog dezelfde dag geleverd wordt, garanderen kunnen wij dat echter niet. Dus hiervoor zult u voordat u gaat bestellen eerst telefonisch contact met ons op moeten nemen.

U kunt de leverdatum sowieso tot een dag van tevoren wijzigen, soms is het ook mogelijk om de leverdatum op de dag zelf nog te wijzigen, uiteraard niet meer wanneer onze chauffeur al met de container onderweg is.